دسته بندی کالاها
دسته بندی
سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

Hairdryer
شناسه کالا: 369721 دسته بندی: لوازم شخصی برقی
تولید کننده:
توضیحات:

  • باد سرد : دارد 
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : خانگی
  • حلقه آویختن : ندارد
  • فناوری تولید یون : دارد
  • تقویت کننده‌ی توربو : ندارد
  • فیلتر هوای قابل جدا شدن : ندارد

کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

سشوار چرخشی مدل PR306AT توسط شرکت پرنسلی «princely» تولید و روانه بازار می‌شود، 2 سری متفاوت برای حالت‌دار کردن موها دارد. یکی از این سری‌ها 35 میلی‌متر و دیگری 50 میلی‌متر است و برای ایجاد فرهای درشت و ریز به کار می‌روند. برای حالت‌دار کردن موها باید بنا بر سلیقه یکی از سری‌ها را روی دستگاه قرار داد موها را به دور آن تاباند و پس از آن دکمه‌ی روی دستگاه را زد تا روشن شود. با خروج هوای داغ، موها به مرور حالت می‌گیرند.


روی بدنه‌ی سشوار چرخشی پرنسلی به غیر از دکمه‌ی خاموش/روشن، دکمه‌ی حرکت سری دستگاه نیز وجود دارد. با زدن دکمه‌ی حرکت سری، سری آن در دو جهت حرکت می‌کند و با استفاده از این قابلیت می‌توان موها در دو جهت حالت‌دار کرد. جنس المنت‌های این سشوار که موها در تماس با آن هستند، سرامیک است. اما باید گفت صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و در برابر گرما مقاومت دارند، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از سشوار کردن کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که در زیر کفه‌‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور یکسان در حین سشوار کردن به تمام موها منتقل شود.


موتور این سشوار از نوع DC است. موتور DC استفاده شده در این دستگاه در مقایسه با موتوهای AC دارای سرعت خروجی هوا و قدرت کم‌تری است اما از طرفی کم سروصدا‌تر است. همچنین نسبت به سشوارهای دارای موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. این ویژگی برای افرادی که می‌خواهند یک سشوار برای مصارف خانگی داشته، مناسب است.
کلی
مدل
PR306AT
برند
پرنسلی
نوع
خانگی
فیزیکی
جنس المنت
سرامیک
فنی
باد سرد
دارد
حلقه آویختن
ندارد
سری دیسپانسر
ندارد
توان
1000 وات
ولتاژ
50 تا 230 ولت
نوع موتور
DC
فناوری تولید یون
دارد
متمرکز کننده
ندارد
سایر
ویژگی ها یا امکانات
- دارای سیم چرخان - دارای دکمه برای چرخیدن سری سشوار در دو جهت
اقلام همراه
- 2 عدد سری گرد در اندازه‌های 35 و 50 میلی‌متر - دفترچه‌ی راهنما - آداپتور برق - کیف نگهداری
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)