دسته بندی کالاها
دسته بندی
کفکش 75 متری توان تک خروجی 2 اینچ

کفکش 75 متری توان تک خروجی 2 اینچ

tavantak
شناسه کالا: 355336 دسته بندی: کفکش و لجنکش
تولید کننده:
21,152,000 تومان
توضیحات:

  •  برق : تک فاز
  •  جنس بدنه : آلومینیوم تزریقی
  •  جنس پروانه : فولاد ضدزنگ
  •  سایزخروجی : 2  اینچ
  •  حداکثر ارتفاع پمپاژ (هد) : 75 متر

کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
کفکش 75 متری توان تک خروجی 2 اینچ

کفکش 75 متری توان تک خروجی 2 اینچ

کفکش فوق یکی از محصولات با کیفیت شرکت توان تک است. از کفکش 75 متری توان تک با خروجی 2 اینچ می‌توان در داخل استخر، جوی آب، چاه، دستگاه‌های کوچک آبیاری بارانی، فواره ها و نقاط آب گرفته که احتیاج به تخلیه سریع دارند؛ استفاده نمود. پروانه این مدل از کفکش‌ها از نوع بسته و از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و الکتروموتور آن کاملا ضد نفوذ آب بوده و می‌تواند حداکثر 75 متر زیر آب کار کند. این نوع الکتروپمپ در دو نوع ساده و فلوتر دار تولید می‌گردد که این مدل کفکش 75 متری توان تک بدون فلوتر بوده و تنها جهت کشیدن آب تمیز کاربرد دارد و حداکثر دمای مناسب برای کارکرد این پمپ 40 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.


پمپ کفکش چیست ؟

پمپ کفکش از لحاظ ساختاری همانند پمپ‌های توربین عمودی می‌باشد. اساسا یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت در می‌آورد و انرژی جنبشی سیال را افزایش می‌دهد. پمپ کف کش شامل یک پمپ گریز از مرکز به همراه شفت عمودی می‌باشد که فشار سیال خروجی به چرخش پروانه‌ها وابسته است. در پمپ کف کش از آب بندی مکانیکی استفاده می‌کنند که آب به داخل موتور نفوذ نکند. اگر بیشتر از یک پروانه در پمپ استفاده شود به آن پمپ کفکش چند مرحله‌ای می‌گویند که پره‌ها یا روی یک شفت قرار گرفته‌اند و یا به صورت مجزا می‌باشند. 

نحوه کار پمپ کفکش  

پمپ کف کش درون خودش موتوری الکتریکی دارد. موتور الکتریکی با به حرکت درآوردن پمپ, انرژی لازم برای جا به جا کردن آب‌های آلوده و لجن‌ها را ایجاد می‌کند. عمده فشار لجن خروجی ناشی از چرخش پروانه‌ها است. بسیاری از افراد متخصص در چاه بازکنی و تخلیه چاه از پمپ کف کش برای رسوب زدایی چاه استفاده می‌کنند.



یکی از مجهزترین بخش‌های هایپر خاجی دپارتمان تاسیسات است. این بخش دارای تنوع محصولات بالایی می‌باشد که از جمله محصولات بخش تاسیسات هایپر خاجی کفکش، لنجکش، پمپ‌، کولر، لوازم استخری و انواع لوله و اتصالات می‌باشد. هایپر ساختمانی خاجی، بزرگترین هایپر ساختمانی کشور است.

کلی
برند
توان تک
فیزیکی
جنس بدنه
آلومینیوم تزریقی
فنی
فلوتر
ندارد
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداکثر ارتفاع پمپاژ
75 متر
حداکثر دمای آب
40 درجه سانتی گراد
حداکثر سرعت گردش
2900 دور در دقیقه
توان
2.8 کیلو وات
قطر لوله خروجی
2 اینچ
حداکثر میزان آبدهی
297 لیتر در دقیقه
حداکثر آمپر
14.5 آمپر
سایر
ویژگی ها یا امکانات
- ولتاژ ورودی : 220 ولت
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)