دسته بندی کالاها
دسته بندی
کولر آبی 3800 بالازن ایران شرق مدل IS40A

کولر آبی 3800 بالازن ایران شرق مدل IS40A

air conditioner
شناسه کالا: 366989 دسته بندی: کولر و اسپلیت
تولید کننده:
10,780,000
2 %
10,564,500 تومان
توضیحات:
  • پوشش رنگ : پلی استر
  • کلید محافظ جان : دارد
  • تاچ لمسی : دارد
  • تایمر خواب : دارد
  • نوع موتور : موتوژن
کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
کولر آبی 3800 بالازن ایران شرق مدل IS40A

کولر آبی 3800 بالازن ایران شرق مدل IS40A

کولر IS40A از برند ایران شرق با قدرت هوادهی 3800 در ساعت محصولی جدید از این برند می باشد که خروجی هوای آن در قسمت بالایی کولر قرار گرفته است و همچنین مجهز به کلیدهای لمسی و ریموت کنترل تا برد 200 متر می باشد که موجب راحتی رابط کاربری این محصول شده است.
 کولر آبی ترموستاتیک 4000 ایران شرق مدل IS 40 A  با داشتن کنترل ترموستاتیک این قابلیت را به شما می دهد تا کارکرد کولر را متناسب با دمای مورد نظرتان تنظیم کنید و از این نظر نیازی به خاموش و روشن کردن پی در پی کولر و یا تنظیم دور کند و تند نداشته باشید. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام استراحت و خواب کولر به صورت اتوماتیک کار خودش را در مواقع لازم انجام دهد و پس از رساندن دمای محیط به حد نصاب مورد نظر دست از کار کردن بکشد.
جنس بدنه کولر گالوانیزه با پوشش رنگی پلی استر می باشد که در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و موجب افزایش طول عمر محصول می شود. علاوه بر این کولر 3800 ایران شرق بدلیل داشتن  بدنه‌ای مقاوم عملکرد بسیار کم سر و صدایی دارد. این کولر دارای یک سیستم حفاظتی بسیار پیشرفته است که در صورت بروز نشتی آب و ایجاد نقص در سیستم آب رسانی و پمپاژ، جلوی ریختن آب به روی موتور را به صورت هوشمندانه ای می‌گیرد تا به سایر بخش های کولر آسیبی وارد نشود و موتو دچار سوختگی نشود. ورودی آبریز این کولر دستی بوده و همچنین قابلیت نصب شناور نیز دارد. ویژگی مهم دیگر کولر آبی 3800 بالازن ایران شرق مدل IS40A بازدهی بالای آن است که موجب شده با استقبال خریداران مواجه شود. 
فروشگاه اینترنتی خاجی کالا از نمایندگان اصلی برند ایران شرق در تهران می باد که امکان خرید غیر حضوری و حضوری را برای مشتریان خود فراهم آورده است و آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشد.
کلی
نوع کولر
آبی
برند کولر
ایران شرق
مدل
IS40A
فیزیکی
ابعاد
73*73*86 سانتی‌متر
جنس بدنه
گالوانیزه
فنی
حجم کولر
3800
ریموت کنترل
دارد
ولتاژ ورودی
220 ولت
قدرت موتور
1/3 اسب بخار
بیشینه قدرت باددهی
3800 مترمکعب بر ساعت
ترموستات
دارد
دهانه خروجی باد
خروجی از بالا
سایر مشخصات
ویژگی ها یا امکانات
- بازدهی خنکی : 82% - متراژ تحت پوشش : 80 متر مربع - مجهز به ریموت کنترل رادیویی - ترموستاتیک - کلید لمسی دیجیتال - تایمر خواب - کلید دو قطبی
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)