دسته بندی کالاها
دسته بندی
دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور

دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور

Handle
شناسه کالا: 351357 دسته بندی: دستگیره
تولید کننده:
1,110,000 تومان
توضیحات:

  • جنس بدنه : زاماک
  • آبکاری شده
  • مناسب برای درهای چوبی
  • چپ بازشو ، راست بازشو
  • دستگیره رزت (دو تکه)

کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور

دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور

دستگیره ها یکی از اصلی ترین یراق آلات ساختمانی و از پرکاربردترین اشیا در خانه ومحل کار و.... هستند که ما روزانه بارها و بارها از آن‌ها استفاده میکنیم. امروزه انواع متنوعی از دستگیره‌های درب در بازار موجودند  که  هر یک مصارف گوناگونی دارد و در مکان‌های مختلفی استفاده میشود. دستگیره‌ها از عناصری هستند که در عین کوچک بودن تاثیر مثبتی در جلوه و سبک دکوراسیون فضاهای مختلف دارند. درواقع دستگیره‌ها حکم زیرورآلات را برای درب‌ها دارند همچنین  طرح و رنگ دستگیره باید با طرح و رنگ درب ها، دکوراسیون داخلی و دیگر دستگیره های لوازم دکوری، تناسب داشته باشد. بنابراین هنگام انتخاب دستگیره باید به زیبایی و کیفیت آن توجه کرد. 
دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور بصورت دو تکه توسط شرکت دیاکو از جنس زاماک که همان آلیاژ سرب و روی است، تولید و به بازار عرضه میشود. این دستگیره با جنس مطلوب و مرغوب، مناسب  طراحی‌های مدرن و کلاسیک است و یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دستگیره در بازار با سه رنگ  نقره‌ای، طلایی و زیتونی میباشد. دسته طرح موج و بخش مربعی این دستگیره جلوه خاص و منحصر بفردی را به آن داده است.
هایپرساختمانی خاجی در دپارتمان ابزار، بخش یراق آلات دارای محصولات متنوعی در رنگ‌ها و طراح‌های متنوع میباشد و آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است، شما میتوانید دستگيره دياکو مدل دزیره سیلور را با گارانتی مادام‌العمر شرکت دیاکو، از این هایپر ساختمانی با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

کلی
مدل
دزیره
برند
دياکو
فیزیکی
جنس بدنه
آبکاری زاماک
فنی
قفل سویچ
ندارد
سایر
ویژگی ها یا امکانات
چپ بازشو و راست باز شو مناسب برای درهای چوبی کاربرد در: در اتاق خواب در دستشویی و حمام
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)