دسته بندی کالاها
دسته بندی
کارواش دینامی توسن مدل 1218IPWX

کارواش دینامی توسن مدل 1218IPWX

TOSAN
شناسه کالا: 361400 دسته بندی: نظافت و شستشو
تولید کننده:
توضیحات:
  • موتور دینامی 
  • توان : 1800 وات 
  • دبی خروجی : 6 لیتر بر دقیقه
  • حداکثر فشار خروجی : 140 بار
کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
کارواش دینامی توسن مدل 1218IPWX

کارواش توسن مدل 1218IPWX

کارواش مدل 1218IPWX یک دستگاه مخصوص شستشو ، با عملکردی مناسب است . این دستگاه ابعاد و وزن مناسبی دارد و جابجایی آن به‌ آسانی امکان‌ پذیر است . فشار و حجم آب خروجی این دستگاه برای تمیز کردن سطوح و اجسام مختلف کاملا مناسب است . این مدل دارای یک موتور 1800 وات دارد که آب را فشار 140 بار در خروجی ، در اختیار کاربر قرار دهد . دبی آب خروجی از این محصول تا 5.5 لیتر بر دقیقه می‌ رسد . همچنین یک شلنگ از جنس PVC با طول 5 متر برای این محصول در نظر گرفته ‌اند . جنس PVC باعث افزایش انعطاف و مقاومت شلنگ می‌ شود . موتور قرار گرفته در این دستگاه ، از نوع یونیورسال است . این موتور عمر بالایی دارد و قطعات مصرفی چندانی ندارد .

 
شرکت توسن یک برند ایرانی است که در زمینه تولید ابزارآلات دستی و ابزارآلات برقی فعالیت می کند. شروع کار این شرکت را می توان از سال 1382 هجری شمسی دانست. این شرکت در سال های تولید محصولات خود، در صدد بوده تا بتواند محصولاتی منطبق با استاندارد های بین المللی، در جهت بالا بردن کیفیت و ایجاد تنوع در ابزارهای تولیدی خود را ایجاد کند تا با این امر اصلی ترین هدف خود یعنی، افزایش رضایت مشتری را برآورده کند. هایپر ساختمانی خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند توسن در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.
کلی
مدل
1218IPWX
برند
توسن
نوع
کارواش
فیزیکی
وزن
17.1 کیلوگرم
فنی
توان
1800 وات
فشار کاری
100 بار
حجم خروجی آب
6 لیتر بر دقیقه
حداکثر دمای آب ورودی
40 درجه سانتی گراد
نوع موتور کارواش
دینامی
حداکثر فشار خروجی
140 بار
سایر
ویژگی ها یا امکانات
- دارای فشار کاری 100 بار - مناسب برای شستشوی خودرو ، محوطه‌ی باز - دارای چرخ جهت سهولت در جابجایی - دارای قرقره جهت جمع‌کردن مناسب شلنگ
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)