دسته بندی کالاها
دسته بندی
اجاق گاز درسا مدل روشا

اجاق گاز درسا مدل روشا

Dorsa Rosha stove
شناسه کالا: 359852 دسته بندی: آشپزخانه
تولید کننده:
توضیحات:

  • نوع : اجاق گاز صفحه ای 
  • جنس بدنه : شیشه ای 
  • جنس شبکه : چدن 
  • تعداد شعله : 5 شعله
  • ترموکوبل : دارد 
  • فندک : دارد


کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
اجاق گاز درسا مدل روشا

اجاق گاز درسا مدل روشا

همانطور که آشپزخانه قلب خانه است، اجاق گاز هم قلب آشپزخانه محسوب میشود و یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات آشپزخانه بشمار میرود و انتخاب درست آن در کیفیت آشپزی و دکوراسیون محیط تاثیر میگذارد. لذا در هنگام خرید باید دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
اجاق گاز صفحه ای مدل روشا محصولی ایرانی از شرکت درسا با طراحی شکیل و زیبا است. اجاق گاز صفحه ای درسا با ابعاد برش 83*5*49 سانتی متر دارای 5 شعله کوچک و بزرگ است که هریک توان حرارتی متفاوتی دارند و این امکان را به شما میدهند تا بسته به اندازه شعله، ظروف کوچک و بزرگ را روی اجاق گاز قرار دهید و علی‌رغم کیفیت و توان حرارتی بالا این اجاق گاز صفحه ای توانسته رده مصرف انرژی A را کسب کند. شعله پلوپز این اجاق گاز در وسط آن قرار گرفته و دارای جنس صفحه شیشه سکوریت مشکی ضد ضربه و مقاوم به حرارت با قطر 8 میلی متر همراه با شبکه های چدنی مقاوم به زنگ زدگی  است. همچنین این جنس از اجاق گاز درسا مدل روشا در برابر لکه و مواد غذایی مقاوم بوده و اثر آن را خیلی دیر نشان میدهد.
وجود سیستم ترموکوپل در مدل روشا باعث افزایش ایمنی این اجاق گاز شده بطوریکه هنگام خاموش شدن ناگهانی شعله، بصورت خودکار جریان گاز را قطع میکند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
اجاق گاز درسا مدل روشا دارای فندک داخلی است که با فشار ولوم های تنظیم شعله جرقه می‌زند. این اجاق گاز با تعداد شعله های زیاد برای استفاده ی خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است.
شعله پخش کن و رویه چدنی این اجاق گاز باعث شده که اگر غذا سرریز شود، وارد محفظه شعله ها نمیشود و فقط کافیست رویه چدنی، شعله پخش کن و اطراف سینی گاز را تمیز کنید.
اجاق گاز درسا مدل روشا با اشغال فضای کم قابل نصب در اکثر آشپزخانه ها است و دارای هماهنگی بالایی با انواع کابینت میباشد.
اجاق گازهای درسا جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز دارای 18 ماه گارانتی تعمیر میباشند.
جهت سفارش اجاق گاز صفحه ای درسا مدل روشا از سایت خاجی کالا، تنها کافیست بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کرده و ادامه مراحل را جهت تکمیل اطلاعات انجام دهید.
کلی
برند
درسا
نوع محصول
گاز صفحه ای
مدل
روشا
فیزیکی
جنس بدنه
شیشه نشکن
جنس شبکه
چدن
رنگ گاز
مشکی
وزن
21.1 کیلوگرم
ابعاد
83.5x49 سانتی متر
طول
87 سانتی متر
فنی
فندک الکتریکی
دارد
ترموکوپل
دارد
تعداد شعله
5 شعله
سایر مشخصات
ویژگی ها یا امکانات
- شعله سایز کوچک: دارای توان 35/1 کیلو وات است. - شعله سایز متوسط: دارای توان حرارتی 1/85 کیلو وات است. - شعله سایز بزرگ: دارای توان حرارتی 68/2 کیلو وات است. - شعله مخصوص پلوپز: دارای توان حرارتی 61/3 کیلو وات بوده که در وسط اجاق گاز تعبیه شده است.
گارانتی
18 ماه گارانتی تعمیر شرکت درسا
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)