دسته بندی کالاها
دسته بندی
فریزر تک درب دوو D2LF-0020SS

فریزر تک درب دوو D2LF-0020SS

Refrigerator and Freezer
شناسه کالا: 363882 دسته بندی: یخچال فریزر
تولید کننده:
توضیحات:

  • رده مصرف انرژی +A
  • یخساز اتوماتیک : دارد
  • سامانه سرمایش سریع : دارد
  • طراحی ساده و مسطح
  • طبقات شیشه‌ای مقاوم

کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
فریزر تک درب دوو D2LF-0020SS

فریزر دوو D2LF

فریزر تک مدل D2LF-0020SS تولید شرکت دوو است، که دارای سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی می‌باشد و همچنین 7 محفظه فریزر دوو به شما امکان ذخیره مواد غذایی و خوراکی منجمد را می‌دهد و دستگیره فریز دوو مخفی می‌باشد. فریزر دوو دارای فیلتر ضد بو، یخساز اتوماتیک، سیستم انجماد سریع، کمپرسور پربازده(HE)، سامانه سرمایش سریع، چشم الکترونیک هوشمند و  سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی می‌باشد.


نکات مهم هنگام خرید فریزر تک

جنس بدنه فریزر : فریزرها و یخچال‌ها در مواجهه با رطوبت بسیار زیاد دچار پوسیدگی و استهلاک می‌شوند. مهم‌ترین عاملی که باعث خرابی بدنه فریزرها می‌شود، آب و هوای شرجی و مرطوب است. جنس بدنه بسته به منطقه مورد نظر و شرایط آب و هوایی باید جنس بدنه این محصولات را با دقت مورد بررسی قرار دهید.
ظرفیت فریزر : یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با راهنمای خرید فریزر تک وجود دارد، توجه به میزان ظرفیت یا گنجایش فریزرهاست. همان‌طور که اطلاع دارید، ظرفیت فریزرهای موجود در بازار با واحد لیتر سنجیده می‌شود. معمولاً فریزرهایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند، گنجایش بیشتری هم خواهند داشت. شما باید جمعیت خانه یا محل کار خود را در نظر بگیرید و سپس، ظرفیت فریزر مورد نظر را زیر قرار دهید. معمولاً، متداول‌ترین و مناسب‌ترین ظرفیت برای یک خانواده 3 یا 4 نفره، 230 تا 240 لیتر است. این گنجایش با توجه به میزان جمعیت و نیازهای آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
برچسب مصرف انرژی فریزر : جالب است بدانید که بیش از 9 درصد هزینه قبض برق مصرفی خانوار، مربوط به مصرف انرژی یخچال‌ها و فریزرها است. با توجه به این نکته بسیار مهم در رابطه با راهنمای خرید فریزر تک و جلوگیری از تلف شدن انرژی برق، بهتر است یک فریزر که از برچسب انرژی گرید A برخوردار شده است، خریداری کنید. البته قیمت فریزرهای باکیفیت که روی برچسب انرژی آن‌ها، گریدهای A و B نوشته شده است، به مراتب بیشتر است، اما این افزایش قیمت، ارزشش را دارد و در عوض، می‌توان جلوی هزینه‌های مصرف برق را گرفت.
قدرت موتور یا نوع کمپرسور : یکی از قابلیت‌های مهمی که باید در خرید فریزر تک رعایت نمایید، بررسی قدرت موتور یا نوع کمپرسور آن می‌باشد. به طور کلی، فریزرها از 2 نوع کمپرسور یا موتور تشکیل شده‌اند؛ اولی، کمپرسورهای نوع پیستونی یا معمولی و دومی، کمپرسورهای خطی هستند. اگر فریزر مورد نظر شما از کمپرسور نوع خطی بود، یعنی قدرت موتور آن بالاست و می‌توان روی قابلیت‌های آن حساب ویژه‌ای باز کرد. توجه داشته باشید هر قدر قدرت مصرفی موتور فریزر بیشتر باشد، عملیات یخ‌زدگی، فریزر کردن و انجماد مواد غذایی، گوشت و … با موفقیت و کیفیت بیشتری صورت خواهد گرفت.
آپشن‌های منحصر به‌ فرد : یکی دیگر از نکات خرید فریزر تک بررسی و توجه ویژه به آپشن‌های محصولات موجود در بازار است. این ویژگی، ارتباط مستقیمی با برند تولیدکننده محصول دارد. فریزرهای تولید شده توسط برندهای موفق دارای آپشن‌های ویژه‌ای هستند.
ایمنی : یکی از قابل توجه‌ترین نکات راهنمای خرید فریزر تک، در نظر گرفتن میزان ایمنی آن است. سیستم‌های حساس فریزرها و به طور کلی، فضای داخلی این دستگاه‌ها، به مراقبت بیشتری نیاز دارند. از طرفی، آشپزخانه‌ها محلی پر تردد برای افراد خانوده محسوب می‌شوند. با توجه به این‌ که کودکان ممکن است در پِی کنجکاوی و خانه‌گردی با فریزر بازی کنند و موجب هدر رفتن گاز داخل دستگاه شوند، بهتر است دستگاه‌هایی خریداری کنید که مجهز به قفل ایمنی یا قفل کودک باشند. با استفاده از فریزرهایی که دارای قفل کودک هستند، می‌توانید از بروز آسیب‌های ناشی از کنجکاوی کودکان جلوگیری کنید.
یخساز : قابلیت یخساز در فریزرها در دو نوع مختلف اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک ارائه شده‌اند. یخسازهای اتوماتیک، امکان یخسازی از جریان آب شهری را دارند و یخسازهای نیمه‌اتوماتیک، به صورت دستی کار می‌کنند. برای استفاده از یخ‌سازهای نیمه‌اتوماتیک، باید مخزن آب دستگاه را پر نمود و سپس به صورت دستی، آن را تنطیم کرد.
کلی
مدل
D2LF-0020SS
برند
دوو
مصرف انرژی
+A
فیزیکی
ابعاد
180 × 60 × 66 سانتی‌متر
فنی
فریزر
یخساز اتوماتیک (آب شهری)
دارد
گنجایش فریزر
20 فوت
فریزر بدون برفک
دارد
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)
ندارد
تعداد طبقات فریزر
2طبقه
تعداد کشو فریزر
5کشو
سایر
ویژگی ها یا امکانات
- دارای فیلتر ضد بو - دارای سیستم سرد کننده سریع - دارای چشم الکترونیکی هوشمند
شناسه کالا
2900176500527-2900176500541
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)