دسته بندی کالاها
دسته بندی
یخچال فریزر پارس نقره ای لاردر 1700

یخچال فریزر پارس نقره ای لاردر 1700

Refrigerator and Freezer
شناسه کالا: 358106 دسته بندی: یخچال فریزر
تولید کننده:
توضیحات:

  • برفک زدایی خودکار Auto Defrost : دارد
  • آبسردکن : دارد
  • سيستم عيب ياب خودکار : دارد
  • نمایشگر دیجیتالی : دارد

کالاهای مرتبط(پیشنهاد شده توسط کارشناسان)
توضیحات تکمیلی
یخچال فریزر پارس نقره ای لاردر 1700

یخچال فریزر پارس نقره ای لاردر 1700

یخچال یک دستگاه سرد کننده مواد است که متشکل از عایق‌های حرارتی و مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون است. افراد برای نگه داشتن مواد غذایی، داروها و هر مواد فاسد شدنی دیگری که امکان خراب شدن و فاسد شدن را دارد از یخچال‌ها کمک می‌گیرند که امروز یخچال یک نیاز اساسی برای تمامی خانه‌های دنیا است.
یخچال «پارس» مدل «1700» یکی از محصولات کاربردی این شرکت است. این دستگاه می‌تواند در کنار فریزر پارس نوفراست 1700به‌صورت یک پکیج کامل و یا به‌صورت مجزا برای کسانی که نیاز به فریزر ندارند استفاده شود.بر روی درب این یخچال و در قسمت بالایی آن یک پنل دیجیتال جهت اعمال تنظیمات دستگاه تعبیه شده است. این پنل کار با دستگاه را راحت‌تر کرده است. در قسمت داخلی یخچال 5 قفسه مستحکم قرار گرفته است که تقسیم‌بندی مواد غذایی را میسر کرده‌اند. در قسمت پایینی دستگاه نیز یک کشوی مناسب نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.این یخچال از جمله دستگاه‌های کم‌صدا است و کارکرد آن آرامش فضای خانه را برهم نمی‌زند. سیستم خنک‌کنندگی سریع این مدل به بهبود عملکرد آن انجامیده است و آن را به دستگاهی مناسب و جمع‌وجور برای استفاده‌های خانگی تبدیل کرده است.


چند نکته کاربردی درباره یخچال فریزر

نکات ساده‌ای درباره یخچال و فریزر وجود دارد که دانستن آن به شما کمک می‌کند تا دیرتر با دردسرهای پر خرجی مثل تعمیر یا حتی خرید یک یخچال فریزر جدید مواجه شوید. به عنوان مثال اگر ترموستات به درستی تنظیم نشود، علاوه بر این که باعث فاسد شدن و یخ زدگی مواد غذایی می‌شود، مصرف انرژی را هم افزایش می‌دهد.
دمای مناسب : به طور میانگین دمای مناسب برای درون فریزر بین 3 تا 4 درجه زیر صفر و دمای مناسب درون یخچال 3 تا 4 درجه بالای صفر است.
برفک‌زدایی : سعی کنید از یخچال و فریزر بدون برفک خریداری نمایید. در غیر این‌ صورت برفک‌ها را وقتی به قطر بیش از یک سانتی‌متر رسیدند آب کنید؛ زیرا به محض افزایش برفک، مصرف انرژی افزایش می‌یابد. همچنین بهتر است مواد غذایی را با درپوش داخل فریزر بگذارید. چرا که بخار مواد غذایی در مرحله انجماد باعث افزایش برفک‌های فریزر می‌شود.
درب یخچال فریزر : وقتی در یخچال فریزر را باز نگه می‌دارید، هوای سرد از محفظه خارج می‌شود و جای خود را به هوای گرم می‌دهد. به همین دلیل کمپرسور باید بیشتر کار کند تا فضای یخچال دوباره خنک شود. این موضوع در طولانی‌ مدت باعث خرابی کمپرسور می‌شود. به همین دلیل نباید درب یخچال زیاد باز و بسته شود.
نظافت سیم پیچ‌های خنک کننده : کثیف بودن سیم پیچ‌های خنک کننده باعث می‌شود فضای داخلی یخچال به اندازه لازم خنک نشود. به همین دلیل همیشه باید آن را تمیز نماییم. برای این کار می‌توان با استفاده از جاروبرقی دستی گرد و خاک پشت یخچال و اطراف سیم پیچ‌های خنک کننده را پاک نمود.
کلی
برند
پارس
مصرف انرژی
B
مدل
لاردر 1700
فیزیکی
عرض
63 سانتی متر
ارتفاع
170 سانتی متر
عمق
73 سانتی متر
فنی
یخچال
آب سرد کن
دارد
اخطار باز ماندن درب
دارد
عیب یاب هوشمند
دارد
فیلتر بوگیر
دارد
قفل کودک
ندارد
گنجایش کل به فوت
14 فوت
لامپ یخچال
LED
سیستم بدون برفک
دارد
نمایشگر
دارد
سیستم جریان هوا
دارد
سیستم سردکننده سریع
دارد
تعداد کشو
1 کشو
تعداد طبقات یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات درب
6 طبقه
گنجایش کل به لیتر
366
سایر
ویژگی ها یا امکانات
- مجهز به فاصله دهنده پشت محصول تا دیوار - جنس طبقات : شیشه
کالاهای برگزیده (از نگاه کاربران)