دسته بندی کالاها
دسته بندی
گروه:برق و الکترونیک
منبع:
تاریخ:1400/10/11 19:15
تعداد مشاهده:555
انواع چراغ پارکی و مزایای آن

یکی از چراغ های بسیار زیبا و پرکاربرد بین انواع چراغ ها، چراغ های پارکی و حیاطی می باشد. که به صورت متنوع قابل دسترسی و استفاده در مکان های مخصوص می باشند. تنوع در خرید و دریافت چراغ های پارکی و حیاطی بالا می باشد و انتخاب نوع شکل چراغ پارکی در جهت استفاده در محل مورد نظر بستگی به سلیقه افراد دارد و سلیقه هر فرد در این رابطه متفاوت می باشد. برای انتخاب نوع چراغ نیاز به دقت و توجه فراوان می باشد  تا با انتخابی اصولی استفاده از این چراغ ها علاوه بر روشنایی ایده ال در فضای مورد نظر بتوانند هماهنگی درستی با فضای به کارگرفته داشته باشند و بر زیبای محیط بیافزاید و باید توجه داشت که هر مکان نوع خاصی از چراغ را می طلبد و نحوه قرار گیری و نصب صحیح آن ها نیز اهمیت بسیار بالایی را دارد .

 

انواع چراغ حیاطی و پارکی

  • چراغ آویزی
  • چراغ سردری
  • چراغ دیواری
  • چراغ سرلوله

چراغ آویزی

چراغ آویز  که به آنها لوستر، چلچراغ، و نور افشان نیز گفته می شود، ابزارهایی هستند که برای قرار دادن لامپ در داخل آنها و ایجاد روشنایی از آنها استفاده می شود. چراغ ها علاوه بر اینکه برای نگهداری تعداد زیادی لامپ در داخل سقف مورد استفاده قرار می گیرند و محیط پور نوری را برای شما ایجاد می کنند، باعث زیبایی بخشیدن به محیط نیز می شوند. به عبارت دیگر باید گفت که زمانی که بخواهید بدون استفاده از چراغ به روشنایی محیط بپردازید، در هر قسمت از محیط خانه تنها می توانید یک لامپ را به سقف متصل کنید، اما با استفاده از چراغ آویزها می توانید تعداد زیادی لامپ های بزرگ و کوچک را به سقف متصل کنید و روشنایی بیشتری را برای محیط خانه به ارمغان بیاورید.

چراغ سردری

چراغ سردری پارکی که به آن چراغ سر دری، چراغ درب ورودی و چراغ جلو درب حیاط نیز می گویند، یکی از انواع چراغ های پارکی و حیاطی است که همان طور که از نام آن مشخص است، در سردرب  و در قسمت ورودی خانه و یا هر محیط خارجی نصب می شود. چراغ سر درب پارکی و یا چراغ جلو درب حیاط از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن پایه چراغ و بخش دیگر هد می باشد که در داخل آن لامپی برای ایجاد روشنایی قرار می گیرد. تنها علت استفاده از چراغ سردرب پارکی و یا این مدل از چراغ سر دری برای ایجاد روشنایی و نورپردازی محیط است اما گاهی برای زیباسازی محیط نیز علاوه بر نورپردازی، از این مدل از چراغ سر دری استفاده می شود. چراغ سر دری مدرن که نوع جدید چراغ های سر دری هستند، دارای زیبایی بسیار زیادی هستند که با استفاده از  چراغ سر دری مدرن می توان زیبایی فضای مورد نظر را بهبود بخشید. همچنین در رابطه با چراغ سردرب پارکی و یا چراغ دیواری ورودی لازم به ذکر است که این نوع از چراغ سر دری در انواع مختلف، طرح ها و مدل های مختلفی قابل تهیه است و افراد می توانند چراغ جلو درب حیاط را متناسب با سلیقه و طراحی دکوراسیون محیط مورد نظر خود تهیه کنند.

چراغ دیواری

چراغ دیواری میتواند برای محیط های داخلی مانند خانه ، ویلا ، شرکت ، اداره  و . .. مورد استفاده  قرار گیرد و میتوان آن را برای روشن کردن منطقه ایی خاص مانند نشین من ، اتاق خواب ، بالای میز پذیرایی ، بالای دکور و . . . استفاده کرد که معمولا نوع نصب و استفاده از چراغ دیواری بستگی به سبک محیط و نوع چیدمان آن می باشد و بر اساس آن نوع چراغ دیواری و نوع نصب آن نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چراغ های دیواری دارای سبک های مختلف مانند کلاسیک و مدرن می باشند که هر سبک دارای تنوع های مختلف می باشد. همانطور که انتخاب محصول چراغ ها به علت کیفیت محصول و ظاهر آن کاربرد داشته و مهم می باشد افراد باید در  نوع نصب و انتخاب نوع چراغ دیواری نیز دقت بالایی را داشته باشند.

چراغ سرلوله

چراغ سرلوله نوع دیگری از چراغ محوطه ای می باشد که این چراغ بر روی یک لوله نصب می شود و کاربرد خود را از این طریق به اشتراک می گذارد. که نوع نصب آن بستگی به ارتفاع مد نظر دارد . چراغ سرلوله توانسته است نوردهی بالایی را داشته باشد و از لامپ ها نیز در برابر سرما و گرما محافظت نماید. چراغ سرلوله نیز کاربرد و مدل های مختلفی را به همراه دارد. 

ویژگی ها و مزایای چراغ پارکی

  • داشتن وزن سبک
  • مقاوم در برابر ضربه
  • قیمت پایین و بسیار مناسب
  • دارا بودن ثبات در ابعاد و اندازه
  • دارای طول عمر و دوام 7 الی 8 سال
  • مقاوم بودن در برابر باد، باران، تگرگ و برف
  • طراحی مدرن، زیبا و تنوع در طراحی چراغ پارکی

پیشنهاد ما

 

چراغ دیواری صدف مشکی تک لایت
 

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید 


چراغ دیواری سربالا شب تاب مدل دیپلمات رومنا مشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید