فروش آنلاین؛فرصت یا تهدید
در همین راستا خاجی کالا به عنوان بزرگترین هایپر ساختمانی کشورعلاوه بر فروش حضوری ، به صورت آنلاین و درتمام ساعات شبانه روز،خدمات خود را به مشتریان ارائه میدهد. و مهم ترین مسئله برای خاجی کالا ایجاد راهکار به منظور سهولت انتخاب کاربران خود دریافتن کالای مورد نیاز و همچنین تلاش برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان می باشد.
طراحی صحیح و کاربردی سایت خاجی کالابه
صورتی که در هر زمان و مکان به راحتی
بتوان محتوای سایت را مشاهده کرد، باعث شده است همانند فروشگاه حضوری طیف وسیعی از
مشتریان را از سراسر کشور به خود اختصاص دهد.
ما
تمایل داریم وقتی می خواهیم کالایی را خریداری کنیم دقیقاً آن را بشناسیم. با
مزایا و معایبش آشنا باشیم و با چشمانی باز خریداری کنیم. به همین خاطر در مرحله
اول شروع به جستجو می کنیم، همین عامل سبب شده تا خاجی کالا به فکر تولید محتوای اختصاصی برای معرفی محصولات و خدمات با طبقه
بندی مناسب بیفتد.خاجی کالا با ارائه طیف وسیعی از گروههای کالایی و
معتبرترین برندهای موجود و همکاری نزدیک با تامین کنندگان داخلی و حمایت از کالای
ایرانی تلاش می کند تا نیازهای متفاوت مشتریان را برآورده سازد .
ارائه قیمت مناسب و اجناس با کیفیت در بازارهای
رقابتی آنلاین ، پیگیری و ارائه خدمات پس
از فروش از اولویت های خاجی کالا به شمار می رود.